13 Şubat 2010 Cumartesi

Eğitim Sanatını Anlamak

Merhaba bu blog sayfamızdaki paylaşımlarımız genelde Eğitim üzerine olacaktır. Eğitim sanatını anlamak ve Öğretimle aktarmak için bütün bilim dalları ve alanları ile içiçe olmak gerekir. Bu yüzden paylaşımlarımızda her türden konularla karşılaşacaksınız. Gerektiğinde tarih, coğrafya, edebiyat, matematik, fizik, kimya, biyoloji; gerektiğinde kültürümüzden akseden seslerin yankılarını ve kültürümüzü; gerektiğinde dünyadaki sanat icraatlarını sizlerle eğitim amaçlı paylaşacağız. Hayatımızın daha oturaklı olması ve yaşamımızdaki temel taşları bir bir oturtabilmek için eğitime ayrı bir önem vermemiz gerekir. Bu konuda bizlerle beraber sizlerinde desteklerinizi istiyoruz. Eğitim üzerine her türlü paylaşımlarda bulunabilirsiniz.

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Eğitimin Sanatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder